Home-Styling | Ana Antunes: Back to School * Regresso às Aulas - Girls

Tuesday, September 16, 2014

Back to School * Regresso às Aulas - Girls

For those of you who have children, I know you will agree with my statement: "It's about enough with the back to school stuff... buy books, new clothes, spending money on school supplies, arranging desks with new items... true ..? I only have one kid but I cannot imagine life of parents, who have three or four kids, at this time of the year!

Well ... with this post I do not want to give you more spending money ideas, but just to inspire you to do a re-styling in girls rooms, where sometimes just a roll of wallpaper, a white dresser and a colorful lamp, make a difference.

It's so important for children to feel good in their little world! ... I could just go back to be 14 again an have one of these adorable girls rooms from Lucy & Company Portfolio.

 ***

Para quem tem criaças, eu sei que vão concordar com a esta minha afirmação: "Já não se pode ouvir falar de regresso às aulas! Livros, roupas novas, gastar dinheiro em material escolar, marcar cadernos, arrumar secretárias com material novo e afins... verdade? Pois!... Se eu que tenho só um filho, já estou em versão 'já chega', imagino quem tem três ou quatro! 

Bom... este post não é pra vos dar mais cabo da cabeça ou do orçamento, mas sim para vos inspirar em encontrar ideias para os quartos das meninas, onde às vezes basta um rolo de papel de parede, uma cómoda branca e um candeeiro colorido, para fazer a diferença. 

É tão importante que as crianças se sintam bem no seu pequeno mundo!... Eu por mim podia voltar a ter 14 anos pra ter um quarto assim!!





3 comments :

  1. Adorámos! :)
    Bjs**
    Carla e Marta

    http://lojaateliercs.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Não sei qual escolher...e já não tenho 14............! Vale na mesma? :)

    ReplyDelete

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração